19.1 پایین کراتینین 6.3 در سه روز ماده است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

19.1 پایین کراتینین 6.3 در سه روز ماده است

19.1 پایین کراتینین 6.3 در سه روز MateriaSoy یک بیمار از بیماری کلیه است و در حال حاضر من 32 سال سن دارم. در 29 سپتامبر سطح کراتینین من 19.1 بود. سه روز بعد، یک آزمون نشان داد 6.3 ممکن است ممکن است یک اشتباه در مشت یک ساخته شده است؟ چگونه می توان سطح کراتینین کاهش می یابد هر دو در سه روز؟

آقا عزیز، امیدوارم که شما یک روز خوب.

همانطور که شما گفتید کراتینین خود را به 6.3 از 19.1 در سه روز کاهش می یابد، پزشکان ممکن است در اینجا یک اشتباه است.

با این حال، وجود خواهد داشت یکی دیگر از علل محتمل است که بیماری خود را یک نوع بیماری حاد کلیه است. زمانی که عفونت، سرد و یا هر چیز بهتر از قبل، من فکر می کنم کراتینین کاهش می یابد.

اما مهم نیست چقدر، التهاب آسیب دیده است کلیه، بنابراین باید موثرترین درمان برای بیماری خود را برای جلوگیری از دیالیز و یا حتی پیوند را بپذیرید. در حال حاضر، شما خیلی جوان هستند و باید در این راه مشکلات رنج می برند نیست.

شما می دانید طب چینی ثابت کرده است که برای بهبود گردش خون کلیه داخلی و حمایت از عملکرد کلیه، که می تواند درمان خوبی برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه بسیار موثر است. با کمک طب چینی، شما می توانید کردم عملکرد کلیه خود را بهبود بسیار و یک زندگی با کیفیت.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: به طور مستقیم +8615732170898 و یا ترک پیام، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: